Saturday 2 April 2011

nur jannah al hakim..

SEMPURNA!!!
khas wat nur jannah al hakim..

khas wat nur jannah al hakim..   

kau begitu sempurna..
dimata ku kau begitu indah..
kau membuat diriku..
akan selalu memujamu..
di setiap langkahku..
ku kan selalu memikirkan dirimu..
tak bisa ku bayangkan..
diriku tanpa cinta mu..
jangan lah kau tinggalkan diriku..
takkan mampu ku hadapi semua..
hanya bersamamu ku hanya bisa..
kau adalah darahku..
kau adalah jantungku..
kau adalah hidupku..
lengkapi diriku..
owh sayang dikau begitu..
sempurna..
sempurna..
kau genggam tangan ku..
saat diriku lemah dan terjatuh..
kau bisikkan kata..
dan hapus semua sesalku..
jangan lah kau tinggalkkan diriku..
takkan mampu menghadapi semua..
hanya bersamamu ku akan bisa..
kau adalah darahku..
kau adalah jantungku..
kau adalah hidupku..
lengkapi diriku..
owh sayang dikau begitu..
sempurna..
sempurna..
janganlah kau tinggalkan diriku..
takkan mampu menghadapi semua..
hanya bersamamu ku akan bisa..
kau adalah darahku..
kau adalah jantungku..
kau adalah hidupku..
lengkapi diriku..
owh sayang dikau begitu..
sempurna..
sempurna..



DIA MILIKKU!!!

semula ku tak tahu..
engkau juga..
kan ingin memilikinya..
bukankah ku lebih dulu..
bila engkau temanku..
sebaiknya tak menganggu..
dia untukku..
bukan untukmu..
dia milikku..
bukan milikmu..
pergilah kamu..
jangan kau ganggu..
biarkan aku mendekatinya..
kamu tak akan mugkin..
mendapatkannya..
kerana dia berikan aku..
petanda cinta..
janganlah kamu banyak bermimipi..
dia untuk aku..
bukannya belum pasti..
kamu juga kan jadi dengan dirinya..
dia yang menentukan..
apa yang terjadi..
tak usah mengaturku..
dia untukku..
bukan untukmu..
dia milikku..
bukan milikmu..
lihatla nanti..
lihatla saja..
biarkan aku mendekatinya..
kamu tak akan mungkin..
mendapatkannya..
kerana dia..
berikan ak petanda cinta..
janganlah kamu banyak bermimpi..
ku sarankan..
kau mundur saja..
dia untukku..
bukan untukmu..
dia milikku..
bukan untukmu..
pergilah kamu..
jangan kau ganggu..
biarkan aku mendekatinya..
kamu  tak akan mungkin..
mendapatkannya..
kerna dia berikan aku..
petanda cinta..
janganlah kamu banyak bermimpi..
dia milikku..
dia untukku..
dia untukku..
lihat lah nanti..
lihat lah saja..
biarkan aku..
mendekatinya..
kamu tak akan mungkin..
mendapatkannya..
kerana dia..
berikan aku..
petanda cinta..
janganlah kamu..
banyak bermimpi..
dia untuk aku..
dia untuk aku..

< the end >

0 comments: